Blogger Backgrounds

Isnin, 11 Mei 2009

Hari Untuk Emak

Semalam hari ibu, Selamat Hari Ibu di ucapkan semua insan wanita yang bergelar ibu. Lain aku rasakan sambutan hari ibu kali ni. Media banyak pula memainkan promo mengenai sambutan hari ibu ini. Pusat membeli belah pun aku nampak memainkan peranan ke arah sambutan itu, teringat aku pada ibu ku, minggu depan aku pulang pastinya aku menemui dia. Mungkin kerap aku balik maka tiadalah keriduaan itu dirasai, dulu semasa mula2 berkhidmat di Melaka ada seperti gangguan untuk aku pulang ke kampung ada satu masa hampir 2 bulan aku tidak pulang aku kerap menggelak apabila ditanya menyebabkan aku terpaksa menipu dengan alasan biasa mereka yang tinggal di Bandar. Sebenarnya aku malu dengan bapaku, biarlah ia aku rahsiakan. Tapi lama-kelamaan aku telah mampu melawan sifat itu. Untuk itu siap juga kereta aku di kampung itu di convert hehheheehe impian untuk kepuasan lah katakan.
Hari semalam juga ada tournament bowling saje2 yang aku anjurkan lawan inter unit. Aku gelarkan program aku ni sebagai program haram actually geng ni dinamakan geng haram. Dah 4 program kami lalui. First event ke Cherating Pahang, BBQ siang hari di PD, perkahwinan Hafeez dan hari ini bowling inter unit. Walaupun aku dilantik sebagai sebagai Pengerusi Biro Kebajikan dan Sukan Perpustakaan, aku lebih gemarkan event secara suka-suka tanpa melibatkan kelab. Padaku bila berkelab susah pergerakan, soal kewangan akan kerap di persoalkan di samping penasihat yang kerap menganggu keadaan.. Mereka degil lantik juga aku jadi Pengerusi jadi bukan salah aku lah kalau kelab tidak bergerak. Insyallah dalm bulan 6 ni mungkin geng haram akan ke Jerantut untuk canopy walk.
Semalam juga aku join autoshow di Stadium Hang Jebat, kecian tgk member aku rim baru jual terpaksa lah datang pakai rim besi, tidak mengapa walaupun tidak menyertai cukup dengan sokongan untuk event itu.
Sebelum malam ku tutup aku menerima sms darinya “Menyintai indah, lagi indah bila dicintai, namun lagi bermakna hidup ini jika saling menyintai” untuk siapa? Untuk orang bercinta? Aku bukan menyintai? Tetapi aku tidak menolak kemungkinan aku dicintai, sms itu membuat aku termanggu mengenangkan nya. Cukuplah mengenang percintaan orang lain. Lama yea tidak mendapat sms darinya. Aku bangga! terima kasih untuknya.

0 Komen: