Blogger Backgrounds

Selasa, 24 November 2009

Aku Benci Aku Tension Aku Masuk Bilik Baru




Tajuk aku tiada kaitan di antara satu sama lain, seawal isnin aku dah mula rasa cemburu sangat and benci dan tension jugak. Mungkin kah ini di katakan sayang kepada seseorang? Kalu sayang kepada seseorang aku tak patut benci, haruskah cemburu yang melampau? Kita kena jaga hati di antara satu sama lain apa boleh apa yang tak boleh. Kita kena kenal orang yang kita sayang bukan sekadar nama, mesti segalanya. Uh aku tak mampu buat kerja dengan baik bila fikirkan benda ni, otak aku seakan di serang virus minggu ni. hati aku resah sangat, dendamku juga tiba-tiba muncul? ahhh aku tak konsisten hari ni sistem otak ku tak dapat support perasaanku...

Kotak ajaib dah siap semalam, pun siap dalam keadaan tak konsisten. Bila otak tak betul semua fungsi diri aku terganggu.

Minggu ni juga aku berjaya masuk ke bilik aku setelah duduk merempat di luar bersama pembantuku. Belum lagi di deko deko oleh ku. Minggu ni surely lah tak de mood. Mungkin minggu depan. Any idea for tema untuk bilik baru ni. Tak lah besar, aku rasa bilik dulu aku lagi besar dan selesa.

0 Komen: