Blogger Backgrounds

Jumaat, 6 Mei 2011





Firsly rate biasa aku dari 5 binatang, aku bagi 3.5 binatang. Untuk rekod aku ni susah bagi binatang yang banyak kepada mana-mana cerita yang aku tengok kecuali beberapa cerita sahaja yang melepasi tahap 4 namun bukan 5.

Cerita ni kesinambungan dari FF4, kalu masih ingat Dominic di bawa dengan bas penjara untuk di hantar ke Penjara dan di kejar oleh beberapa kereta dari adiknya Mia, O conner serta 2 rakan lain.

Agak kecewa kali ni tiada aksi sebenar kereta-kereta cantik yang boleh dilihat beraksi, cerita kali ni lebih bersifat kopolisian. Suntikan the rock pun ampak kurang menyerlah walaupun ganas di awal tp jadi lembik di akhir.

Cuma yang menarik kali ini dominic telah memanggil kawan-kawan lamanya dari siri-siri FF yang lepas beraksi melalui expertise masing-masing dalam menyelesaikan misi FF5. Kemunculan Han yang telah mati pada FF Tokyo Drift agak mengelirukan, ada orang kata cerita ni x de kaitan dengan FF Tokyo drift dan ada juga cakap cerita ni sebenarnya berlatar masa sebelum FF Tokyo Drift. Yang pasti aku merasakan xde kaitan dengan FF Tokyo Drift hehehehe.

Ending macam biasa Dominic menang mengalahkan kurapsi di brazil, tetapi selepas tamat segala nama pelakon di siarkan dan di saat ramai penonton telah keluar dari panggung, ada lagi sedikit babak yang memberi gambaran untuk FF6. So kepada anda semua yang tengok cerita ni, jgn keluar sehingga film habis berputar…rugi woo bayar tiket kalu xtgk babak last sekali tu. Enjoyz……………..

0 Komen: