Blogger Backgrounds

Jumaat, 10 April 2009

YM mu......7 April 2009

aku teronline hari ini, seperti biasa berita dari rakan2 ku di kumpul..tiba2 chat sapaan dari orang yang pernah hadir dlm hidupku tidak lama dahulu..aku mengeletar secara tiba-tiba segala memori lama muncul meresap jiwa. Aku xsombong, aku takut, aku sedih wpun aku sgt ingin membalasnya. Aku tahankan hati, biarlah kesedihan itu untuk hatiku..Terlintas bayangan sms akhir yang begitu menghancurkan hatiku. 1 feb 2009 21:55 pm "Please just forget me. Never sms me" ketika itu hanya aku yang dpt membayangi diriku, aku terkedu..
samalah sapaan YM hari ini aku terkedu lagi..Jiwa aku mmg tidak tenteram, siapalah tahu bila mendengar lagu2 saat manis bersama dlu..tiada perkataan yang mampu mengungkap perasaan ini..aku harap hobi ku akan membantu...

0 Komen: