Blogger Backgrounds

Isnin, 25 Oktober 2010

Ganu Kite..............



Cuti yang panjang dengan kemasukan gaji begitu membahayakan aku, dua kombinasi perkara yang memang aku tidak suka dalam perjalanan seorang insan yang bergelar pekerja sampai mati. Aapa boleh buat, duit dah ada so wajib mencucuk kad di atm. Kesimpulanya enjoy sakan di percutian tersebut. Dalam merangka-rangka mencucuk duit aku teringat akan percutian akhir tahun yang memang selalunya aku simpan masa untuk itu, berbaki cuti 16 hari untuk 2 bulan jadi selesalah sedikit percutian aku Kelak.

Seperti sedia maklum lokasi akhir tahun aku 2010 adalah Kuala Terengganu. Aku ingin takluk kuala Terengganu 2010. Aku dah takluk Perak tahun 2009. Semua perancangan telah hampir selesai dibuat termasuk memahami peta Kuala Terengganu.

Sekali tgk aku mcm nak merompak pun ada cz nak mahirkan segala jalan yang ada beserta lokasi yang menarik. Aku mahukan 3 hari 2 malam aku di cna begitu berkualiti. Memang hotel just untuk tidor sahaja yang lain penuh dengan jadual.

Satu kelainan kali ini aku pergi tanpa memandu kereta sebaliknya menaiki bas ke cna. Heheh backpacker ckit lah.. tengah baca peta lagi ni.....hope dapat stay n enjoy di Felda Residence tu nanti........

0 Komen: