Blogger Backgrounds

Rabu, 7 Februari 2018

Aku masih di sini



Dalam 3 tahun kebelakang ini, aku amat kurang menulis, seperti yang aku telah jelaskan tahun 2017 adalah tahun mencari arah dalam kerja, mula memulakan sesuatu bermula dari A yea A adalah permulaan. Aku telah penuhi permulaan itu dan sekarang aku telah ditukarkan ke unit baru dan memerlukan sesuatu untuk permulaan, tapi mungkin bukan betul betul permulaan, ini kerana pegawai lama telah memulakan langkah awal tersebut, kalu nak sebut huruf aku mungkin bermula di sini dengan huruf E...hehehehe semua pkai alphabet nak bagi senang faham.

Aku puas hati wat keje di unit lama, ini pun berdasarkan penggunaan word "orang taknak ilmu tu, jadi aku amik" dalam perubahan kepimpinan di organisasi aku ini, ada dikalangan yang masih terbiasa dengan cara lama. Untuk rekod dh banyak kali aku cakap, aku bekerja bukan untuk pujian tapi untuk kepuasan diri. Jadi aku puas hati buat kerja dan lebih dramatik ilmu tu aku je yang ada. pehhh tak tergambar kepuasan aku di saat aku di tukarkan unit.

So sekarang misi tahun 2018 adalah untuk bermula dengan E...let go......senyum walaupun letih dan geram tengok orang yang masih belum hendak berubah or memang taknak berubah hehehhe.....