Blogger Backgrounds

Isnin, 14 Februari 2011

Nak Rakam apa tu?













Mana-mana tempat aku pegi tak kira majlis keraian, konsert ataupun apa sahaja event yang mengundang orang perkara ini aku saksikan. Emm hset mahal (aku kiara lah seba ade kemudahan mengambil gambar dan merakam gambar). Sibuk nak rakam sibuk nak amik gambar, kalu di fikir takde kaitan pun dengan diaorang? Siap rakam lagi kekadang bukan menarik pun peristiwa tu. Aku tak punya hset mahal ini, tapi perkara ini menyebabkan aku terfikir. Berapa lama dia save mende tu dlm hset??? Tunjuk kat orang ke pastu? Emm benda biasa tak lah hebat.

Sibuk mengambil gambar ngalahkan jurugambar professional, tapi aku nampak xjugak pro nyer or nak tayang hset mahal je kat semua hadirin? Yang aku cukup marah sampai block pemandangan orang lain nak tengok majlis tu. Macamlah takde posisi lain nak shoot nyer mengalahkan official cameraman di situ pulak, Pehh hangin hangin.

0 Komen: